Monday, June 23, 2008

cerita minggu ini

hari sabtu
aku ikut husband aku gi tengok dia main badminton kat Pasabina,sebelum tu aku gi pekan parit,suami aku nak beli raket kat kedai botak,aku ingatkan kedai melayu tapi kedai cina,tapi memang tere cakap parit...suami aku cakap kedai tu wujud sejak dia kecik2 lagi,suami aku beli raket dengan harga rm129.90 dan dapat percuma beg besar satu,dia kata raket tu aku punya sbb dia nak beli yang lain,walaupun hakmilik aku tapi dia yang belasah raket tu,tak pe la....nak buat macamana kan...
kat dalam kereta viva warna biru
aku : abang main badminton sampai pkl berapa?
suami : sampai pukul 11.00am,lepas main nanti abang mandi kat sana je,pas tu kita terus gi parade
aku : ok la,kita tengok kung fu panda nak tak?
suami : ok
sampai pkl 11.00am aku tgk diorang ni tak berhenti main lagi,rupa2nya diaorang sambung main sampai pkl 1.00pm,syafiq dah mula boring,aku kesian tgk dia,akhirnye aku ajak la dia gi jalan2 dulu,niat dihati tu malas la nak beli apa2,tapi bila aku tgk ada satu baju tu aku berkenan la pulak,melayang jugak duit aku rm26.90,syafiq pulak merenget dgn aku nak mr.potato...sekali lagi duit aku melayang kat cashsier pasabina tu...emmmmm sabo je la

No comments:

Post a Comment