Friday, August 22, 2008

boring....

dari hari isnin sampai la hari ni,dtg ofis tak de keje nak buat,stok nak key in data tak de,minggu depan baru ada,buat persediaan nak buat interview je minggu depan,baca nota pun tak masuk dalam kepala otak ni,malas betul la...semua keperluan yang nak dibawa masa interview nanti dah settle,tinggal nak sign surat sokongan dgn pn.latipah,pas tu nak bagi surat tawaran kat en.abu sbbnye aku malas nak masuk ofis dah lepas interview tu,nak g mana erk...?,suami pulak cuti hari tu,tgk la dulu...hari rabu and hari jumaat minggu depan jalan tutup dari bulatan medan kidd sampai depan kompleks islam(raptai hari kebangsaan),sah la bas kuala tak boleh lalu depan ofis,aku mintak suami aku hantar hari tu,dah cakap smlm tapi tak de jawapan...aaa pun tak de,kalau naik teksi mesti diaorg cas giler2 punye harga sbb aku dah kena tahun lepas...rm5.00 berbanding naik bas kuala rm0.60 je,mintak2 la suami aku nak hantar aku,balik ni aku akan berusaha untuk memujuk suami aku supaya hantar aku...he..he..he,esok la nak ajak gi outo show kat stadium lepas g hantar keta kat perodua,hari ahad nak teluk intan,ina kawin....insya'allah

No comments:

Post a Comment