Wednesday, January 21, 2009

interview

semalam aku terima satu lagi surat panggilan interview,temuduga pertama bagi tahun 2009,tapi untuk yang ke berapa kali aku dah tak pasti sbb setiap tahun aku akan apply setiap kekosongan jawatan yang keluar dalam paper,kalau ikutkan hati aku mmg dah malas nak apply,tapi bila mengenangkan status kontrak tu,nak tak nak aku paksa kan jugak,ntah la bila nak ditetapkan,dan ntah bila la staff kontrak ni akan bertahan......aku hanya mampu bersabar...sabar...dan terus bersabar,kali ni aku di panggil untuk interview jawatan pembantu tadbir (pekeranian dan operasi) kat perbadanan pengurusan sisa-sisa pepejal dan pembersihan awam yang akan diadakan di majlis pembandaran manjung di bawah kementerian perumahan dan kerajaan tempatan,untuk hari ni aku dah study skt2 ttg perbadanan ni,nmpak mcm ok.....insya'allah kalau ada rezeki.......dapat la kut....amin.

No comments:

Post a Comment