Tuesday, March 10, 2009

kembali merindu.....

lama betul aku tinggalkan hobi aku yang satu ni,bukan apa,bila ku nak mulakan balik banyak benda yang aku kena fikir....kalau aku aktifkan hobi ni semula bermakna aku susah nak buat keje rumah,aku akan melangut dgn hobi ni sampai lupa semua,pas tu yang paling aku kena fikir ialah bajet aku,kadang2 tu bila time lalu je depan benda2 ni aku terpaksa jeling dan simpan dalam hati je.....tapi ahad lepas aku aku jalan-jalan kat pasar ahad,syafiq sibuk suruh aku beli buku ultraman,bila dah melekat kat buku2 ni aku pun apa lagi...peluang yang lama aku simpan dalam hati.....tersangkut jugak kat 2 buah novel ni...hehehehe..nak buat mcmn,jalan berdua dgn syafiq je,kalau dgn suami tu mesti dia tak bagi beli,lepas balik je dari pasar,aku mulakan operasi menghatam novel,aku berhenti makan dan sembahyang je,sampai la pukul 2.00 pagi baru aku tido...habis satu buku,yang satu lagi aku terpaksa baca pelan2 sbb hari esoknya aku nak keje,kalau tak cukup tido nanti ngatuk pulak kat ofis


No comments:

Post a Comment