Monday, August 17, 2009

2nd annual dinner watanabe metal @ syuen hotel

jumaat lepas aku ambik cuti semata2 untuk join dinner tempat keje suami aku,dinner ni diaorang buat kat syuen hotel,

suami aku dapat hadiah masa 'lucky draw'

antara menu yang disediakan



hamper ni hasil kerjasama satu kumpulan

like father.....like son


bukan main bergaya lagi dapat makan kat hotel


dah start boring.....................dan dah mula ajak aku balik,masa tu baru pukul 9.00pm,padahal dinner habis pukul 10.30pm


ni la hadiah yang suami aku dapat masa dinner tu,sempat lagi si kecik tu buat meja nak menulis


periuk nasi digital.......barang2 ni semua dibeli terus dari jepun

p/s.....tuan rumah ni mmg tak suka sangat bergambar tapi suka ambik gambar org lain

2 comments:

  1. dasat gila kilang suami kak ida ni..............gila best adiah dia....

    ReplyDelete
  2. >>wani
    mmg best tapi kalau blh tk nk la periuk nasik je....huhuhu,klu la malam tu dapat set home theatre....bahagianye hidup,panasonic lagiiii

    ReplyDelete