Thursday, May 6, 2010

tertulis sudahhhhhhhh......

kejadian smlm betul2 membuat jantung aku berenti sekejap,huhuhu adam jatuh dr sit belakang keta,selalunya dlm 20 minit lepas aku naik bas mesti aku tepon balik suami aku,tanya samada dah smpi rumah atau belum,smlm belum sempat aku tepon suami aku yang tepon dulu cakap anak jatuh.....tuhan je yang tau mcmn kedaan aku ms tu,dengan bas yang sama aku balik,nasib baik tak ramai org sgt jd perjalanan sgt2 lancar tp dlm bas aku yg tk blh nk sekat airmata aku...lantak la,dlm hati aku asyik pikir keadaan anak aku walapun suami aku kata tak de apa2 pn......alhamdulilah sampai rumah terus cari adam peluk dia dulu sbb nak tenang kan hati aku ni,pastu aku bwk gi klinik wlpn tk de apa2 aku nk pastikan adam betul2 ok,petang tu jgk kitaorg pegi cari car sit,klu tak kerana adam jatuh mmg aku tk nk beli benda alah ni,tp bila dh berlaku baru nak beli,nasib baik tesco ada ofer,dpt la rm159.90......

2 comments:

  1. alahaiii..cian nya adam....bahaya la kak ida...elok sgt bli car seat tu....bia berabes duit,jnji anak kita slmt kan...

    ReplyDelete
  2. >>wani
    dah beli dh pun.....lps jatuh demm pulak sbb ulser penuh dlm mulut,k.ida mc dr hari rabu smpi hari jumaat....huhuhuhuhu

    ReplyDelete