Thursday, July 8, 2010

hitam @ putih


dah lama rasanye aku tk update blog disebabkan mood kemalasan melanda lebih dr segalanye tapi hari ni tiba2 je kerajinan aku meningkat ke paratus yg agak tinggi....alhamdulilah
diam2 tak diam Adam skrg ni dh nak masuk 8 bulan,sekejap je rsnye.....masa dh semakin cepat berlalu,cite2 pasal Adam ni,akhirnye aku terpaksa tukar pengasuh Adam lagi,mak cik yg biasa jaga adam dengan rasminya meletak jawatan sbg bibik Adam,nasib baik mak cik yg sorang lg(pernah hantar untuk 1 minggu je) tu ada,cuma aku terkejut jgk la masa aku tanya brp bln2 dia ambik,dia bg tau aku rm250....fuhhhh terdiam skjp rsnye,pastu dia tny aku mk cik dulu ambik brp? aku cakap la rm180,ok la,dia ckp rm200 la,legaaaaa,dah lama sebenarnya mak ck ni nak jaga adam,mgkn rezeki dia la ni......dah tu ramai sgt yg tanya si adam ni,wahhhh bukan main lagi adam ni ramai betui peminat,penagsuh lama ajar panggil mak,pengasuh baru ni.....menantu dia srh panggil mama,skrg ni adam dah ada mak,mama dn yg paling special ibu dia leeee,klu ikutkan hr ni jugak dia nak jaga tapi aku bg peluang kat 'mak' dia utk 2 hr ni.
tentang tajuk tu aku tk tau apa kena mengena dgn post aku hari ni......hitam @ putih?????????
aku yang confius sbnrnye.

No comments:

Post a Comment