Wednesday, October 27, 2010

terbaekkkkk

dah lama rasanya aku tak up date blog aku ni,aku sangat sayang kat blog ni dan setiap hari ada cerita yang nak aku publish kan tp aku tak tau nape aku rasa malas,tapi kali ni aku saja je nak share kat suma org ttg satu citer kat tv yang sgt2 aku suka,tajuk citer ni "kau laksana bulan"......aku mmg jenis suka tengok citer2 melayu,aku pun tak tau nape aku suka dan aku juga suka baca novel,kebetulan citer ni diadaptasikan dari satu novel yang ditulis oleh aina emir,dari minggu lepas lagi dah aku cari novel ni tp suma kedai habis stok....sbnrnye citer ni dah lama ada kat tv aku je yang tak mo tgk disbbkan aku sgt2 tak suka hero citer ni.....nak tau sape.....zul huzaimy......menyampah betui la,sbb dia ni selalu berlakon jahat tapi bila aku tgk citer kau laksana bulan ni tiba2 blh jadi minat pulak nak tgk citer mamat ni,apa2 pun skrg ni aku adalah peminat no.1 mamat ni......sori en.zul ekkkk

No comments:

Post a Comment