Tuesday, May 31, 2011

citer dah lama gara2........................

sebenarnye aku dah lama nak up date....kdg2 ada jgk masa rajin aku tapi last week tiba2 blog aku ni buat hal tk blh nak update,dah 2 3 hari aku kodet2 benda alah ni akhirnye hari ni baru aku dapat puncanye...apa yg aku nak citer ni bese2 je,24 mei lepas aku cuti sbb teman en.hubby pegi interview kat alor setar,zon utara kementerian pertahanan buat kat kedah,dan disbbkan keje kerajaan maka aku berkorban menemani en.hubby pegi interview....mengelabah habis sbb baru 1st time suami aku interview,result lagi 3 bulan,semoga dapat la keje tu hendaknye....aminnn
Adam dan Syafiq aku tinggalkan kat rumah pengasuh,riso jgk takut adam nangis tapi alhamdulilah sikecik tu mmg baik klu kat rumah org,tk bnyk kerenah klu kat rumah sendiri,habis interview dlm pkl 11.30am,dh alang2 berdua2an maka seluruh alor setar aku jelajah dengan bantuan adik ipar suami aku.....maka duit aku telah dihabiskan di pekan rabu dan segala jenis buah mangga aku beli

tempat interview
Wisma Persekekutuan Anak Bukit


pandangan kat tempat parking......sejuk mata memandang

pandangan dari atas

pekan Rabu

kau yang ku sayang :)

No comments:

Post a Comment