Monday, August 13, 2012

kuih raya oooo kuih raya

tahun ni dua jenis kuih raya je dapat aku buat......harap2 tahun depan lagi banyak boleh buat,
2 jenis aku buat, 3 jenis biskut dan 1 jenis kerepek aku just tunjuk2 kuarkan duit,
memandangkan feveret syafiq adalah kuih semperit maka aku mewajibkan kuih semperit dibuat setiap tahun dan tahun ni adalah tahun ke dua aku buat sendiri....alhamdulilah menjadi walaupun bancuhan yang ke dua tu aku tak berapa blh nak menyemperitkan biskut tu maka en.hubby la yg tolong walaupun tak brp lawa bunganya, tp rasanya tetap sedap,
setiap biskut aku buat dua bancuhan,1 utk mak dan 1 lagi utk mak mentua,
satu lagi  biskut yang aku buat ialah biskut sarang semut, dan biskut ni adalah biskut yang paling senang,
nak rasa mai la datang rumah
insya'allah raya pertama di felda bukit damar, lanchang pahang
raya kedua balik rumah 'wan' kat felda sungai kemahal, triang sbb nak menziarahi pusara arwah abah
raya ke tiga dah ada kat felda bukit damar sbb nak standby flight ke tawau penerbangan pukul 7.00am dan check in pukul 5.30am di LCCT

No comments:

Post a Comment