Tuesday, October 30, 2012

zoo taiping

mengenangkan aku nak pegi kursus 17 hingga 19 okt 2012 ke teluk batik, 13 okt 2012 aku bawak dulu budak2 dua org ni jalan2 ke zoo taiping, gambar tak bnyk sgt sbb aku tk tau apa puncanya kamera aku buat hal, bila ambik gambar, gambar akan jadi blurrrr je, sgt2 sakit hati....baru2 ni aku dah resetkan semua setting alhamdulilah boleh pun berfungsi semula....
lepas pegi zoo taiping, pegi makan laksa dan cendol kat bismillah, pastu ajak suami makan mee udang kat kuala sepetang, terbaikkkkk kat salleh stall.....lagi best dari mak jah, cuma kedai dia kena cari betul2 kat dalam pekan tu.......nak balik singgah changkat jering pulak.......satu hari asyik makan....makan dan makan
seronok naik train
abang mmg ssh sikit nak bergambar, klu bergambar gini la jadinya


menikmati aiskirim


No comments:

Post a Comment