Tuesday, March 19, 2013

novel vs hantu novel dan drama vs hantu tv

setelah sekian lama aku menyepi.....
akhirnya aku ada sedikit masa....
aku letih dan sibuk sbb baru selesai pindah rumah yang aku beli dan kenduri kawin adik ipar aku
dan sekarang aku kembali....tadaaaaaaaaaaaaaaa

aku nak kongsikan hobi yg mmg tahap gaban aku suka.......suka gilerrrrrr
membaca novel.....dan aku mmg kaki novel
bila dah kawin tu nak cakap slow, x slow jugak sbb aku still beli smpi skrg
tak sempat beli kat kedai aku order online sampai en hubby pun dah terjebak sekali membaca novel
disebabkan dah hobi bini dia....dia layankan je la

antara yang aku ada dan diadaptasi ke drama.....

adam dan hawa ni antara yang terbest yang aku suka.....
aku tgk drama online je sbb aku tk de astro....bayangkanlah smpi 80 episode
klu dh minat x blh nak ckp apa dah


bicara hati pun best cuma drama agak kurang sbb hero dan heroin tak berapa nak kena
klu hero lain lagi ok kut 


cinta kau dan aku......paling..paling..paling ..paling aku suka
novel ni the best seller ok
dan sekarang dah ada drama....aku tengah follow drama ni sekarang
aku suka hero dia sbb antara pelakon yang aku suka dan ada hati aku nak tgk drama melayu
sbb aku mmg peminat tegar citer2 melayu......hahahaha (suka sorang2)
hero citer ni fizz fairuz dan heroin dia sara ali
antara sbb yg aku suka fizz fairuz ni sbb dia satu negeri dgn aku....org pahang
sara ali aku suka masa dia berlakon dgn kamal adli....suka je x de sbb apa2 pun


lagi satu drama yg aku tgh follow skrg....sehangat asmara
antara sbbnya.....novel dia mmg best
dan heroin dia aku mmg suka gilerrrr kat rita ni.....



teduhan kasih pun antara novel paling best yang aku suka....klu baca mmg ber'emosional' skt la
dan aku dengar novel ni pun akan diadaptasi ke drama tak lama lagi kat TV3
kita tunggu je la nnt......hero dia adi putra dan sherry
tak sabarrrrr


dan....dan....dan.....andai itu takdirnya mmg best sgt2
sedih ooooooo
mintak2 la nnt ada yang akan buat drama ni pulak.....

No comments:

Post a Comment