Wednesday, July 9, 2008

cerita dari pahang

hari sabtu 5hb julai pagi2 lagi aku dah bertolak balik pahang,dari batu gajah tepat pukul 7.15am,aku sarapan kat rumah dulu sbb suami aku tak nak makan kat tapah,pagi2 lagi aku dah hantar sms kat kak sal,tanya samada dia ada berniaga ke tak,lepas sarapan terus bertolak ke pahang,singgah kat R&R ladang bikam itupun kejap je,sampai pahang dalam pukul 10.30am,lepas makan tengahari baru aku and family ke rumah mak ndak aku kat felda rentam,sampai dalam pukul 4 lebih,penat ooo...,malam pun tak berapa lena nak tidur,maklum la rumah kenduri kan,esoknya lepas habis je kenduri aku kembali ke rumah mak aku kat felda bukit damar,malam tu tak sedar apa dah,punya la lena aku tido,lepas subuh aku sambung tidur sampai pukul 11.00am,mak aku masak untuk aku makan tengahari,aku bertolak balik ke perak dalam pukul 3.00pm,nasib baik la aku dah apply cuti hari isnin,kalau balik hari ahad,pengsan aku...sampai batu gajah pukul 7.15pm....waaaaa ngantuknye esok nak keje,petang lak ada senam robik,kalau tak pegi rugi pulak,sbb dah 2 minggu aku tak pegi.

No comments:

Post a Comment