Monday, April 6, 2009

3 bulan berlalu......

alhamdulilah......diam-diam dah 3 bulan aku pregnant,bukan aku tak nak tulis kat blog pasal semua ni,mula2 dulu aku tak confirm lagi,lepas aku dah buat medical chek up baru aku boleh bagitau semua orang,tapi aku pastikan family aku yang tau dulu sebelum aku bagitau semua orang terutama mak ayah aku dan mak mentua aku,kali ni harapan aku mmg nak kan baby girl,semoga doa aku ni dmakbulkan,tapi kalau dapat baby boy pun aku terima jugak,janji baby aku sihat dan aku selamat bersalin,insya'allah kalau tak de aral due date aku pada 19 okt 2009......setakat hari ni alhamdulilah,aku tak de la alah sangat,pening sikit2 tu ada la,cuma sekarang ni aku banyak demam sebelah malam,hampir setiap hari.......mungkin keadaan yang terlalu letih,tapi kadang2 tu dari pagi sampai petang aku relaks pun malam2 demam jugak,bab2 makan pulak aku tak de la mengidam apa2 sgt,apa yang terlintas kat fikiran time2 tu jugak la aku nak masak benda2 tu semua,yang penting mesti pedas2,kadang2 tu baru je aku sebut....tgk mak mentua aku dah masak kan,macam hari sabtu baru2 ni la....aku saje2 cakap"bestnya la kalau dapat makan ikan masak lemak dengan belimbing"...bila aku jenguk kat dapur tgk mak mentua aku tgh masak apa yang aku cakap tadi....emmm bestnyeeee

No comments:

Post a Comment