Thursday, April 30, 2009

celebrate

sabtu lepas family aku buat la sikit celebrate untuk mereka2 yang lahir bulan april,aku dan mak mentua aku lahir pada tarikh yang sama(23 april),adik2 ipar aku tiga orang lahir pada bulan april jugak,jadi bila bulan april ni memang selalu la buat makan2 skt walaupun tak besar mana,kebetulan ada yang nak sponsor kek,walaupun tak seberapa kira ok la tu......

kek yang di sponsor

antara menu yang terhidang ialah nasi impit,makaroni bakar,ayam goreng,kentang goreng,chicken ball and nudgets.....ooo tak lupa jugak air sirap ais


adik ipar aku dan bakal tunangnya merangkap yang sponsor kek hari tu,dua orang ni tak lahir dalam bulan april pun tapi saja2 suka interframe

salah seorang adik ipar aku yang sangat2 suka bergambar

aku,mak mentua aku dan adik ipar aku yang bongsu

antara tetamu yang memeriahkan lagi petang sabtu tu

mak mentua aku

aku and buah hati aku,masa tu syafiq dipaksa bergambar,muka tak de mood sbb syafiq demam,kalau tak selalunya dia la yang paling suka potong kek,tak kira hari lahir sape

2 comments:

  1. wahhh...best nye kek..kite ada jugak potong2 kek..tp d day masa celebrate tu..tetibe kite nangis..emo sgt ari tu..nape tah..hahaha..so x de mood nk amik gambar kek bagai...

    ReplyDelete
  2. orang dah sponsor,terima je la....ingat nak beli bluberry kek

    ReplyDelete