Tuesday, November 3, 2009

panggilan haji........

alhamdulilah.......akhirnya mak mentua aku dan adik ipar aku selamat berlepas untuk menunaikan haji pada tahun ni,walaupun ayah mentua aku tak sempat nak pegi tapi suami aku dan family dah pun buat haji untuk arwah,mak dan ijan berlepas pada 1hb november 2009 jam 1.30pagi dan sampai kat madinah pada pukul 4.00pagi(8.00pagi waktu malaysia)

konvoi adik-beradik je..........3 buah kereta



berat hati nak melepaskan cucu kesayangan @ cucu tunggal
(status yg disandang untuk beberapa hari je mulai skrg..okkk)



suami aku(bakal jemaah haji tapi tak tau bila nak pegi)
dan adik ipar aku-shahryzan



mak mentua aku dan ijan


mak buyung yang dah berapa nak larat bersama keluarga


masing-masing dah tak larat tapi masih nak berposing




saat-saat berpisah....................
menunggu giliran untuk chek-in kat kelana jaya dalam pukul 9.30malam





semoga mak mentua aku dan ijan selamat menunaikan haji,mendapat haji yang mabrur dan selamat kembali ke tanah air pada 14 dis 2009 pada pukul 8.40malam di KLIA nanti
aminnnnn....


1 comment:

  1. tompang kirim doa bleh?...

    nak tawen ...hahaha...

    ReplyDelete