Tuesday, November 30, 2010

dari lanchang-putrajaya-nilai-kajang-ICT(shah alam)-lanchang

hari jumaat lepas keje aku balik pahang, sampai pahang dalam pukul 12.30pm, tujuan utama aku balik pahang sbb ayah aku ajak suami aku pegi cari ikan kat lubuk kawah, memandangkan air sungai tersangat2 la besar maka tak boleh nak bukak empang, kalau bukak jugak maka kepala masing2 akan dikerjakan orang kampung sbb dah2 tentu rumah diaorg banjir nnt........memandangkan aku dah ambik cuti smpi hr isnin dan adik2 aku jugak dah ambik cuti maka perancangan pertama aku nak pegi ICT shah alam dan putrajaya, rancang nak pegi hari sabtu tapi adam pulak demam, hari ahad baru buat perancangan baru.....lepas lunch dalam pukul 2.00pm kitaorang bertolak, sampai pukul 5.00 lebih sbb jalan agak jem, ramai yang nak pegi MAHA 2011, lepas putrajaya kitaorang turun nilai jap......jalan2 kat taman semarak dan terus ke nilai 3 tapi tak turun sbb hujan, aku jadi malas.....perut dah lapar adik aku ajak makan sate kajang, lepas pekena sate kajang kitaorg gerak2 ke ICT shah alam tapi hujan lebat la pulak sbb tu la gambar syafiq kena pegang payung.....lepas ICT terus balik pahang dan sampai rumah dalam pukul 3.00am.....klu aku tau nak ke putrajaya@kajang tu dekat je dah lama aku pegi ke sana sbb selama ni aku sangka putrajaya tu jauh bebenor dari rumah aku

























No comments:

Post a Comment