Monday, November 22, 2010

majlis konvokesyen taski ABIM daerah Kinta 2010 @ Politeknik Ungku Omar,Ipoh (20 Nov 2010)

alhamdulilah......setelah 2 tahun aku hantar syafiq belajar kat taski ABIM, akhirnya syafiq berjaya jugak sampai ke peringkat ini, walaupun bagi sesetengah orang ni tak memberi apa2 makna langsung tapi bagi aku, ini adalah pengalaman manis, walaupun syafiq bukan yang terbaik tapi bagi aku, aku bangga.....syafiq tetap yang terbaik diantara yang terbaik, dan aku sentiasa doakan yang terbaik untuk anak aku


ucapan perasmian oleh Pengerusi ABIM malaysia.....Dr.Muhammad Razak b. Idris

acara bermula

kawan syafiq.....muhammad alif imran

muhammad syafiq haykal

bersama ibu tersayang

nasyid.......taski Al-Islahiah

persembahan selawat......taski Asy Syakirin



tahniah kepada semua pelajar2 Taski ABIM......6 tahun 2010

Taski Al-Islahiah, Tasek Damai
Taski Al-Furqan, Jalan Kuala Kangsar
Taski As-Salam, Pasir Puteh
Taski Al-Hilal, Sungai Rokam
Taski Nurul Huda 1, Taman Perpaduan
Taski Nurul Huda 2, Tambun
Taski Al-Hamidiah, Taman Indah, Tanjong Rambutan
Taski Asy-Syakirin, Ulu Kinta
Taski Al-Ittifaqiyyah, Taman Bemban Raya, Batu Gajah
Taski Al-Ummah, Chepor

No comments:

Post a Comment