Monday, March 21, 2011

botol oooo botol.......

bila dengar je ada botol susu yang tak blh digunakan dan berbahayakan kesihatan terus aku tak senang duduk sbb suma botol yang aku gunakan untuk adam adalah botol susu yg tertulis no.7,botol yg susu yang akan diharamkan tahun depan....nape thn depan ekkk?
nape tak serta merta?
ingatkan gaji baru nak beli tp tak sanggup dah rasanye nak bagi sesuatu yg pasti bahaya kat anak, maka lepas je keje bergegas pegi TF semata2 nak cari botol susu.....
pilih punya pilih akhirnya hati berkenan dengan jenama pureen
memandangkan rege sgt la bersesuaian dengan keadaan ekonomi aku maka aku telah merembat sebanyak
6 botol (4 botol-5oz dan 2 botol-8oz) = rm38.36
botol2 yang lama aku simpan tunggu dia buruk nnt baru aku rasa tak sayang nak buang hehehe



p/s :gambar telah dicopy dari google

No comments:

Post a Comment