Monday, March 28, 2011

hutan lipur dan taman herba papan,pusing

dah dekat 8 tahun aku dok kat perak bumi bertuah ni,tapi ni baru 1st time aku pegi kat hutan lipur ni, bukan apa bila aku tanya pendapat sape2,jawapannya adalah...tk brp best la, air cetek la,last2 aku ajak suami aku pegi sndr walaupun en.hubby pegi dalam keterpaksaan.
aku cuma bwk baju anak2 utk mandi2 dan aku tak berhasrat nak mandi tapi bila pegi sndr sgt2 best.....walaupun tak de org tapi kawasannya sgt2 bersih,kami parking betul2 depan taman herba,yg aku herannye taman herba tu blh lak tutup hari ahad......kalau tak blh la melawat jap,
yang paling excited nak mandi adalah syafiq sama mcm aku,mengenangkan aku tak bwk baju, aku berhasrat nak pegi lagi minggu depan..........tak jauh pun 15 minit je dari rumah

seawal pukul 10.00am....air tersangat la sejuk,minggu depan pegi tengahari skt

air yang agak2 deras tapi ok la

adam mula2 takut pastu........tak nak balik

jelingan mata yang marah kat ibu dia


dah start dah......



budak paling excited





peace.....nyahhh

mencari sesuatu

abang vs adik

cuba adik buat mcm abang


3 comments: