Thursday, September 25, 2008

apa dah jadi

kalau ikutkn hati semalam aku nak buat simpul kasih,dari ofis dah berangan lps balik ofis ni nak singgah kat pasar mini sekupang kat batu gajah,beli kulit popia,serunding aku dah beli dari kak kam kat ofis,dia baru balik dari kelantan,sebungkus rm3,masa balik keje tu,kluar je ofis mmg panas gilerr,tak kisah la kan dah biasa,sampai kat kompleks islam pukul 4.40pm.....nak tunggu bas,selalunye tg bas dalam 10-15 minit je tapi semalam sampai pkl 5.15pm baru ada bas,driver bas tu mesti tak nak ikut depan ofis dia dah tau sesak,aku rasa mcm nak pengsan,punya la panas kat bus stop tu,masa tu jugak aku batalkan niat aku nak buat kuih,sampai kat pusing suami aku pulak lambt ambik,kena tg 10 minit,baru dia datang,sabar betul la,lepas bukak pose tetiba je aku rasa larat nak g beli barang2,maklum la perut dah penuh kan,kenyang pulak tu,kluar jap beli apa2 yang patut,pas tu balik.....kalau tak de aral nampaknye malam ni la pulak aku buat.......layannnnnn

No comments:

Post a Comment