Monday, September 29, 2008

selamat hari raya

hari ni hari terakhir aku keje sebelum cuti untuk beraya,tahun ni aku raya kat rumah mak mentua aku dulu,raya ketiga baru aku balik pahang,rancang nak beraya rumah leha kat tanjung malim sebelum balik pahang,pas tu terus ke jerantut beraya kat rumah member suami aku,aku singgah tido kat rumah mak aku sebelum aku berangkat ke rumah atuk dan wan aku,mengikut perancangan awal aku sepatutnya beraya ke melaka rumah atuk aku,tapi atas sebab tertentu aku terpaksa batalkan,mak dgn abah aku je yang balik ke kampung,semalam aku dah start anyam ketupat,memandangkan aku je yang boleh buat maka tiap2 tahun la deme2 ni mintak aku buat...kebiasaannnya buat ketupat nasi tapi kadang2 tu aku letak pulut,ikut style orang belah2 kedah....akhir sekali untuk pembaca2 blog aku ni aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin,andai kata ada yang tersinggung dengan aku selama ini......

No comments:

Post a Comment