Tuesday, October 21, 2008

syafiq demam



semalam syafiq demam,dalam hati aku dah malas nak pegi kerja,tapi mengenangkan cuti aku dah tak berapa nak ada,jadi aku terpaksa korbankan perasaan kesian aku tu,kesian syafiq....risau hati aku,pukul 10.00am aku call mak mentua aku tanya syafiq dah ok ke blm? mak mentua aku kata badan dia panas lagi,balik dari kerja semalam sunyi je rumah,biasanya bila aku balik keje perkara yang wajib syafiq buat mesti peluk aku dulu,mak mentua aku kata satu hari dia tak nak makan,baring je....bila aku balik,dia nangis,aku terus peluk dia,dia cakap nape tak beli air soya utk dia,selalu dia pesan tapi smlm dia tak pesan,jadi aku tak beli la,cepat2 aku suruh laki aku g beli kat kedai,kotak besar...pas tu baru la dia nak makan nasi,habis sepinggan,biskut 4 keping,dan roti sebuku...baru la ada tenaga nak cakap balik...malam tu nampak mcm dah sihat,lega hati aku...aku pulak yang tak berapa sihat...batuk,tapi hari ni makan tghari aku order McD,belasah je la....malam nanti aku tak dapat nak fikir mcmana keadaan aku,mesti tak boleh tido...nasib la sape suruh minum ais.....

No comments:

Post a Comment