Tuesday, October 6, 2009

tengok.....tengok.....tengok

nampak tak apa dah jadi....................,radio ni bukan kena curi tapi minggu lepas aku hantar pegi perodua sbb radio ni dah pening sikit,kepala otak dia dah ada virus kut terutama kalau hari panas,mula la dia buat hal.....keluar macam2 tulisan.......macam pc yang kena virus tu,kalau nak perlahankan volume dia pun dah tak mau,makin kuat jadinya........bila suami aku tanya kat perodua ada gerenti lagi ke tak....? diaorang kata radio jaminannya sekali dengan body kereta,alhamdulilah nasib baik dalam gerenti lagi,kalau tak gerenti la duit aku pun nak melayang sekali,perodua terpaksa hantar kat vendor(KL),kat sini diaorg tak boleh buat.........kena tunggu 2 minggu lagi,sejak aku pregnant ni,aku tak kisah sgt nak dgr radio ni,jadi macam rimas tapi suami aku kalau dia drive sorang2 selagi tak bergegar sound kereta mmg tak sah,jadi skrg ni dia la yg terpaksa jadi radio untuk diri sendiri...............hehehehehe....2 minggu tak lama kan....?

No comments:

Post a Comment