Thursday, April 18, 2013

meh sini nak citer

sementara aku tengah rajin nak update blog aku ni, meh sini aku nak citer pasal hobi aku, wlpn aku dah bnyk kali citer tp ada aku kesah sbb ni kan blog aku so aku punya suka la kan
aku ni mmg suka membaca tak kira la membaca apa, tapi yang paling utama majalah dan novel
setiap novel yg aku beli aku sgt syg
nasib baik suami aku jenis x bnyk kisah, selalu sgt layankan segala kehendak aku

ni adalah suku bahagian novel yang aku ada, yang lain2 tu ada kat dalam kotak,aku simpan elok2, klu time aku nak baca balik baru aku bukak balik kotak


dan yang terbaru aku suka kumpul 'fridge magnet'
yang ni aku baru mula adalah dalam 2 tahun kebelakangan ni 
klu aku pegi mana2 wajib aku beli benda ni tapi aku suka sesuatu yg melambangkan tempat tu la
ada setengah tu dah tercabut dah besi dia dan jatuh berderai, sayangkan...
mana yang aku blh selamatkan akan aku selamatkan lah klu tak aku buang je la 
nak buat mcmn
ada jugak yg kwn2 aku bagi, anak dan mak aku beli 

No comments:

Post a Comment