Thursday, April 18, 2013

semalam dia buat hal

smlm tab aku ni buat hal...mula2 tu dia hang pastu off sendiri, aku try nak on balik tak blh2
dah setengah jam tu aku on balik still tk mau....cuak ok
mesti suami aku ssh hati sbb klu benda yg aku syg hilang atau rosak dia lah tempat aku nak luah kan perasaan sedih aku....kesian kan
pernah ada satu ketika dulu hp sony aku rosak
bagi aku hp ni salah satu benda penting dalam hidup aku jadi aku ssh hati
suami aku ni dia x blh tgk aku lain dari hari yg lain sbb dia pun akan jd ssh hati
pastu dia cakap " sayang, siap la, kita gi Yit Foong beli hp baru" suka aku hahaha
bila dah beli dia perli aku pulak "lps ni blh la brFB balik"...tk pe aku terima
janji aku bahagia
tapi alhamdulilah dekat2 nak balik smlm tab aku blh on balik
klu tak "blh dapat note 2 tak abang?"
  

No comments:

Post a Comment