Friday, February 6, 2009

apa dah jadi

dah lama aku tak up date blog ni,bukan aku tak de idea,cuma aku dah dapat penyakit 'M',bila dah dapat penyakit ni susah jugak......dalam seminggu ni banyak cite2 panas yang dah melanda kat sini,kalau ikutkan hati malas nak ambik tau semua hal ni tapi disebabkan aku bekerja di bawah pentadbiran ni,tempias2nya kena jugak,pagi2 ni aku dah mintak suami aku hantar pegi keje memandangkan dia cuti hari ni,bukan apa aku takut peristiwa selepas mengundi tu jadi lagi,nasib baik la jalan tak berapa sesak hari ni,tapi dah nampak tanda2 jalan nak ditutup hari ni,mungkin la kut.....lagi satu yang buat aku terkejut pagi2 ni,sampai kat ofis je aku tengok dah ada yang turunkan gambar MB,sbb selalunya pagi2 ni akan ada je orang yang tersenyum pandang aku,bila gambar MB dah diturunkan tak de la sesiapa yang nak senyum kat aku,mungkin kena tunggu gambar MB yang baru pulak,itu pun kalau dia senyum la,ooopsss jangan tulis lebih2 nanti kang kena blok pulak blog ni,setakat blog kena blok aku boleh terima lagi...tapi kalau dah kena saman atau kena tahan kat ISA.........tak dapat aku nak bayangkan,korang boleh bayangkan tak....

No comments:

Post a Comment