Thursday, February 19, 2009

kisah interview leee

cite2 pasal interview kali ni,aku rasa dalam banyak2 interview ni la yang paling pelik,bosan and ntah apa2....aku bertolak ke manjung pukul 11.00am,sampai kat manjung dalam pukul 12.15pm,lambat sampai sbb banyak sangat lori yang nak pegi ke area lumut,pusing2 manjung sbb tak jumpa majlis perbandaran manjung,dah jumpa terlepas pulak jalan nak masuk ke bangunan MPM,pusing lagi sekali sbbnya banyak sangat jalan sehala.....pukul 1.00pm suami aku ajak makan dulu,sampai kat MPM dalam pukul 1.40pm....urusetia bawak mana2 yang sama sampai dengan aku ke dalam dewan,rupa2nya dah ramai pun yang tunggu kat dalam dewan tu,lepas isi borang pendaftaran,aku dok melangut sampai pukul 2.30pm baru nak start exam....tak lama dalam 30 minit je,lepas exam melangut lagi sebab tunggu satu lagi group ambik exam,dah habis baru la dia org ni panggil untuk buat group dalam 10 orang satu group,bayangkan la sekali masuk dalam bilik interview tu 10 orang....dekat 2 jam menunggu group2 lain nak interview.....tak pernah aku dapat interview mcm ni,paling ramai pun dalam 3 orang je.....memandang nama aku bermula huruf z maka aku pun dapat la group yang last sekali,wahh...wahh...wahh...wahh,nak menangis rasanya,group yang last ni diorang buat kat tingkat 3 pulak.....dalam pukul 4.45pm urusetia bawak la kitaorng semua ni,duk melangut kat atas tu sampai pukul 5.45pm.....sampai ada yang tertidur pun,urusetia pun sama....6.30pm baru habis......singgah makan kat simpang yang nak masuk ke teluk rubiah,pas tu beli barang2 sikit kat ayer tawar,singgah pulak kat roti segar pas tu singgah kat kompleks pertanian beli buah2 skt....sampai kat rumah dalam pukul 9.00pm....penatnya tuhan saja yang tau

No comments:

Post a Comment