Wednesday, November 26, 2008

mc

balik keje hari isnin aku terus bawak syafiq pegi klinik,demam dah ok tapi dia ada mengadu sakit perut,mak mentua aku risau,dia suruh aku bawak syafiq jumpa doktor sbb dari pagi tak mau makan,nak bangun pun dia tak larat,aku bawak pegi klinik teoh kat pekan batu gajah,doktor kata tak de apa2 cuma dia ada bagi ubat je,alang2 dah jumpa doktor,aku pun mintak mc satu hari,aku cuma nak pastikan syafiq sihat sepenuhnye sebelum aku mulakan keje aku semula,alhamdulilah sehari aku melayan kerenah dia yang tak nak makan ubat,nampak gayanye dah sihat,satu je perangai syafiq ni selagi aku tak ambik cuti utk berkepit dgn dia selagi tu la demam dia tak berapa nak kebah,untuk bagi dia makan ubat aku terpaksa mintak tolong suami aku pegang kaki dan tangan dan paksa dia makan ubat....hehehehe,dah terpaksakan nak buat cam ne,kadang2 tu tak sampai hati,tapi memikirkan nak bagi elok perkara ni terpaksa jugak aku lakukan,sebelum pegi keje pagi tadi,aku tgk dia dah ok,lagipun esok ayah dan mak mentua aku nak bawak dia pegi MRSM merbok,Sg.Petani,Kedah ambik adik ipar aku yang baru habis periksa SPM.............

No comments:

Post a Comment