Monday, November 24, 2008

syafiq demam

start hari jumaat tu badan syafiq dah mula rasa panas,aku ingat benda ni suma tak berpanjangan,sblm aku pegi keje aku dah pastikan yang aku dah bagi syafiq makan ubat,tghari mak mentua aku tepon bagi tau demam syafiq makin kuat,mengenangkan hari jumaat jadi teruskan jugak keje aku sampai pukul 5.00pm,balik keje aku rasa badan syafiq makin panas,aku basahkan kepala syafiq dengan air,panas masih tak turun2,pukul 1.40am aku kejut mak mentua aku nak tanya pendapat dia samaada nak hantar syafiq ke hospital ke tak,mak mentua aku suruh je aku bawak pegi hospital,pukul 2.00am aku ke bahagian emengency hospital batu gajah,lepas makan ubat depan doktor terus panas badan syafiq turun,lega rasanye....sepanjang hari sabtu tu aku tak kemana2,kemas2 rumah pas tu tido,badan pun tak larat sbb tak cukup tido,hari ahad pun aku tak kemana2,aku pulak yang rasa nak demam,penat....sepanjang malam tak berapa lena nak tido,sbb setiap jam syafiq terjaga.
hari ni berat jugak aku nak pegi keje,tapi disebabkan ada meeting dengan pengarah JKPTG yang baru jadi aku gagahkan jugak kaki aku ni pegi,dalam pukul 1.00pm tadi mak mentua ku tepon lagi bagitau syafiq tak ok lagi,dia cakap sakit perut,kalau sakit lagi aku mintak mak mentua aku tepon balik,kalau teruk aku nak mintak pelepasan dari pegawai aku nak balik awal sbb aku nak bawak syafiq pegi klinik,tgk la keadaan syafiq macamana,dan kemungkinan besar esok aku tak pegi keje samaada aku cuti kecemasan atau aku mc..................

No comments:

Post a Comment