Thursday, May 7, 2009

aku dah jangka dah

smlm awal2 lg aku dah pesan kat suami aku,hari ni kena hantar aku pegi keje sbbnya mesti korang suma dah tau kan,DUN akan bersidang hari ni,dalam berita pun dah cakap yang 500 meter dari pagar SUK adalah kawasan larangan,pintu pagar ofis aku dgn pintu pagar SUK tu beberapa meter je.....pagi2 lagi aku bangunkan anak aku,siapkan dia dgn baju sekolah sbb dia mesti nak ikut hantar aku pegi keje,sampai kat jalan gurney dalam pukul 7.10am,huhuhuhu aku tengok dah jem teruk,sampai kat BSN jalan nak masuk ofis polis dah blok tapi dia bukak satu jalan je,nasib baik polis tu bagi aku melencong sikit,akhirnya selamat aku dapat masuk ofis pukul 7.30am,sape2 yang lambat sikit dari aku tadi kebanyakkannya kena jalan kaki,jauh giler tu.....sbb suma jalan yang nak masuk ke ofis ditutup,tepat jam 8.00am tadi pintu pagar pun polis dah tutup,cuma motor je yang diaorang bagi masuk......muka masing2 memang hangin je,sampai sekarang ni dah pukul 9.00am tapi ofis masing sunyi dan lengang,ada yang terus melencong ke tempat lain kut....untung orang yang jaga kaunter hari ni,boleh la rileks sikit.

No comments:

Post a Comment