Thursday, May 21, 2009

pesanan penting kepada pembaca2 blog ni....

sebenarnya korang semua dah ditag oleh aku.....senang kan aku nak menge'tag'kan orang,malas aku nak fikir sape yang aku nak tag kali ni,jadi pembaca2 blog ni jgn lupa ambik award ni,pastu korang letakkan la kat blog korang sendiri......dan jgn lupa jawab soalan tu sekali....cara2nya telah disertakan sekali......hehehehe.....................layannnnnnnnn
tag ni aku dapat dari kak linda,thanks lagi sekali k.linda(bradford),jauh tau aku dapat award ni....
a) Copy badge "Vespa 3logger Award Friendship" di atas untuk diletakkan di blog anda.
>>...yang ni aku dah settlekan
b) Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
>>...aku dapat award ni dari k.linda(bradford)
aku kenal k.linda ni masa ku keje kat nilai dulu,satu tempat keje....dah tentu la dia ni bos aku,tapi kitaorang dah macam kawan2,masa k.linda ni start keje,aku dah mmg keje kat situ,masa tu dia belum kawin lagi dgn abang sham,kalau nak diceritakan kat sini mmg byk sgt kenangan kitaorg kat situ tapi apa yang aku ingat sgt sampai hari ni ialah,k.linda ingat tak org prnh mntk tlg abg sham sahkan sijil org untuk 1st time interview,sbnrnya org dapat keje tu kat kementerian kesihatan tapi terpaksa tolak atas sbb yang tertentu,jasa abg sham tu org ingat tau...
c) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
>>...suka sangat kat dunia it ni
>>...seorang pembaca novel yang tegar
>>...alamakkkk,tak dapat nak fikir laaaa....
d) Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
>>...yang ni aku tag sape2 yang baca blog aku ni
e) Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!
>>...abaikan je la

1 comment:

  1. adui..apala susahnya internet ni..
    syik cannot display je...

    hangin tol!

    ReplyDelete