Monday, May 11, 2009

award dari shemmi

award ni aku dapat dari kawan aku merangkap best friend aku masa sek kat SMAW dulu.....tapi aku kena jawab tag pulak.....
1. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..
**antara kawan aku yang paling baik
**berkawan sejak dari SMAW
**sama2 ada secret admire masa sekolah dulu.....pemain bola sepak wakil SMAW hehehe...
**anak angkat mak aku.........soalan yg selalu mak aku tanya ttg dia ni "bila ina nak datang rmh?"
**tetap tak berubah dari dulu sampai sekarang
2. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
**suka balik kampung terutama pahang bumi bertuah
**seorang yang suka baca novel....bila dah start baca,semua keje tak jadi
**sekali terasa hati,diri akan jadi serik dan ingat sampai bila2
**suka gi makan angin and jalan2 cari makan
**seorang pekerja goment yang macam pekerja goment yang lain tapi masih berstatus kontrak
**nak ambik lesen keta tapi tak tau bila nak ambik
**mempunyai seorang cahaya mata yang suka menangis walaupun dah besar
**isteri kepada seorang suami kaki pancing
**bakal menimang seoarang lagi cahaya mata......doa2kan lah dapat baby girl pulak
**suka makan masakan mak terutama ikan patin masak asam,talapia merah goreng cicah dgn budu,dan asam pedas ikan patin mak mentua aku
3. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
alamak ramainya sampai 10 orang....ni je la blogger yang aku dapat bagi award ni
**wani - hobi suami sama dgn suami aku,sama2 pekerja goment,suka gelak....hepi go lucky dan ada seoarang anak yang comel bernama anis mirza
**rahezan - berkawan sejak dari SMKBM.....kenangan terindah
**kak linda - officer aku masa keje kat nilai,dulu seorang yang tak berapa pandai masak skrg blh dikata seorang yang sgt2 pandai memasak,berada nun jauh di rantau orang
cukup la ni erkkk......

1 comment:

  1. ALOH...KENE TAG LAK KER??? kene wat ker nie??? wajib ker??? (soalan org malas) - ezan

    ReplyDelete