Monday, May 18, 2009

hari2 ku yang sibuk......

start minggu lepas aku dah mula sibuk setiap hujung minggu,sibuk ke sana ke mari,hari sabtu baru2 ni pegi klinik najiha kat bota,sbb minggu 1 lg nnt nak buat chek up dah,nasib baik hr sabtu ada dr.najiha kat klinik,itupun tg dia kat 1 jam di klinik,lambat masuk maklumla klinik tu dia yang punya,bila scan ada beza skt dgn tarikh klinik kerajaan,dr.najiha kata aku baru 14 minggu tak sampai 17 minggu lg,beza dkt2 sebulan tu.....yang aku kisah tu nnt kalau dah jadi mcm ni mesti aku kena ngadap lagi sekali muka doktor,pastu mesti doktor tu bagi surat pegi hospital besar ipoh jumpa pakar sbb benda2 ni suma dh jd kat aku pregnntkan syafiq dulu,memandangkan berat badan aku pun mendatar dan darah aku kurang aku dah terasa2 kena pegi jumpa pakar jugak...huhuhuhuhu malasnya,minggu depan pulak rumah mak mentua aku ada kenduri,masak sendiri pulak tu,start minggu ni pun aku dah mula tolong skt2 mana yang patut,mula2 tu dah tempah katering tapi mak cik tu ada hal pulak,memandangkan keadaan aku macm ni,penat sgt rasanya,minggu ni nak balik kampung jap pastu hr ahad ada sukan kat sek syafiq..............uuuuiii sibuknya aku,nasib baik aku tak de alah sgt klu tak tk tau la aku menghadapi hari2 yang mcm ni

No comments:

Post a Comment